[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

DOE MEE! Samen maken we de zorg anders.

Samen maken we de zorg anders. Met zorg en ondersteuning vanuit saamhorigheid. Warm en betrokken. Die uitgaat van uw persoonlijke situatie.

Met mensen uit uw wijk die wel voldoende tijd en aandacht voor u hebben en begrijpen welke zorg u nodig heeft. Omdat ze u kennen en zien waar behoefte aan is. Een wijkzuster met wie u openlijk bespreekt welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. Die de weg weet om u die zorg te geven.

Met hulp van buren, vrienden, familie en vrijwilligers krijgen we het voor elkaar. En natuurlijk waar nodig met professionals.

Het is bewezen dat deze zorgverlening van mens tot mens aantoonbaar beter en zelfs goedkoper is. Omdat we al veel samen kunnen oplossen. En pas dure professionals inschakelen op het moment dat dit nodig is.

Samen zorgen is ook samen leren. Wat is prettiger dan op het juiste moment, op een vertrouwde plek in uw wijk, elkaar te ontmoeten? Een doel van de ontmoeting kan zijn dat u wilt leren om bijvoorbeeld een verband aan te leggen, steunkousen aan te doen, te verplaatsen of te tillen, zodat u in uw eigen vertrouwde omgeving uw partner, familie of vrienden kunt helpen. Wellicht heeft u al kennis op een bepaald gebied en wilt u deze delen met uw wijkbewoners. Nieuwsgierig geworden? Sluit gewoon een keer aan bij een bijeenkomst. Op de website www.samenlerenindewijk.nl vindt u de planning wanneer deze bijeenkomsten/trainingen plaatsvinden.

Zonder uw hulp kunnen we dit niet! Word lid van onze vereniging.

Uw gegevens

Aanhef*
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam*

Geboortedatum*

Aanhef Partner
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam partner

Geboortedatum partner

Adres*

Huisnummer*

Postcode*

Woonplaats*

Telefoon*

Lidmaatschap*
    Ja, ik word lid van De Kruisvereniging voor 22,50. Naast veel ledenvoordeel ontvang ik 2 keer per jaar het ledenblad Kruisvenster.

Hoe kent u ons?
    BijeenkomstenWebsiteFacebookGezondheidsmarktZorgwinkelRolstoelcentraleDoor een lidWijkzuster

Reden van aanmelding
    BijeenkomstenVoordeel in winkelUitleenpuntKorting op zorgverzekeringWijkzusterPersoonlijke zorgHuishoudelijke zorg

Betaling van contributie

Machtiging
    Ja, ik machtig de Kruisvereniging om de jaarlijkse contributie van mijn bank(giro)rekeningnummer te innen.

IBAN rekeningnummer*

Ten name van*