Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen
We hebben voor u de meest gestelde vragen op een rijtje gezet;

• Geldt het lidmaatschap van de Regionale Kruisvereniging voor heel het huishouden?
    Ja, het lidmaatschap van de Regionale Kruisvereniging geldt voor heel het huishouden.
  • Hoe kan ik lid worden van de Regionale Kruisvereniging?
    U kunt het verenigingsbureau bellen voor een informatiesetje met een aanmeldingskaart. Deze aanmeldingskaart kunt u invullen en terugsturen. U ontvangt een machtigingskaart om uw contributie te voldoen. U kunt zich ook aanmelden via de online aanmeldingskaart zie “Lidmaatschap“.
  • Hoe kan ik het lidmaatshap opzeggen?
    Het lidmaatschap dient schriftelijk opgezegd te worden. U ontvangt van de ledenadministratie een bevestiging. Uw opzegging kunt u sturen naar Ledenadministratie Postbus 1378, 4700 BJ Roosendaal.
  • Ik heb de kruisvereniging gemachtigd en Ik heb een nieuwe rekeningnummer, hoe kan ik de incasso goed laten verlopen?
    Als u een nieuwe rekeningnummer heeft, dan dient u contact op te nemen met de ledenadministratie, tel. 0165-55 59 15 of e-mail: info@rkvwestbrabant.nl, om een nieuwe machtigingskaart aan te vragen. Hier vult u uw nieuwe rekeningnummer op en u stuurt het terug naar antwoordnummer 115, 4700 VB Roosendaal.
  • Waar kan ik terecht voor uitleenartikelen?
    U kunt voor uitleenartikelen terecht bij een van de zorgwinkels of uitleenpunten bij u in de buurt. Op vertoon van uw lidmaatschapspasje kunt u de artikelen gratis afhalen of laten bezorgen.
  • Hoe kan ik de korting bij de zorgverzekeraars CZ of VGZ regelen.
    Voor de korting bij CZ, klik hier.
    Voor de korting bij VGZ, klik hier.

De Kruisvereniging werkt samen met: